Cicle de tallers d’economia 4t ESO

Entre el mes de novembre i l’abril, els alumnes de 4t d’ESO, que cursen ECONOMIA com a optativa específica, rebran formació de part de voluntaris que formen part d’EFEC (Educació Financera a les Escoles Catalanes) sobre d’Educació Financera per la vida. L’objectiu del programa és que tots els alumnes que el fan acabin amb unes nocions bàsiques sobre finances i que siguin competents per tal de gestionar els seus ingressos i despeses.
El dijous 15 de novembre els alumnes de 4t han rebut la formació sobre com “Administrar els teus diners”, el primer taller dels sis que farem. Els objectius són que valorin com les decisions que prenen diàriament poden afectar a les finances personals, que aprenguin a distingir entre ingressos i despeses de la vida diària, com realitzar un pressupost amb els diferents tipus de despeses i entendre la importància de l’estalvi i de tenir un fons d’emergència.
Considerem que aquest primer ha estat molt interessant per a l’alumnat que ha estat present i que han assolit els objectius plantejats pel taller.