El camí és nostre, la Cursa també!

Com cada curs aquesta cita esportiva de l’escola acaba en un diumenge on els nois i noies poden gaudir de fer esport pel carrer. Una cursa que s’apropa ja a la quarantena, enguany hem celebrat l’edició número 38. Aquest passat diumenge va fer un dia ideal per a la pràctica esportiva, sol i no feia fred, per tant no hi havia cap excusa (bé, potser alguna grip que encara s’arrossega).

Ja de bon matí, cap a les 8, la vida al pati revifava amb els mestres i col·laboradors/es de l’Ampa preparant espais, els nois de 6è i de 4t d’ESO preparant els seus punts de cafè, l’arc vermell de Saucony s’enlairava i per fora el circuit, “la fletxa” començava també a cobrar vida.

Les primeres curses són poc lluïdes per la poca participació dels alumnes d’ESO, però s’ha de valorar i agrair a aquests nois i noies que sense vergonyes ni complexos estan una estoneta corrent, trotant o simplement caminant pel circuit, per a alguns ha pogut ser l’última cursa com a alumnes i segur s’emportaran un bon record i nosaltres els ho agraïm. No ha de passar per alt que un grup de mestres de l’ESO també van fer un tram del recorregut per donar un bon exemple del que és “l’important és participar”.

Un cop comencen les curses de primària, ja hi ha més ambient. Els companys/es s’animen uns als altres, els més petits animen els grans i després s’intercanvien els rols. Tots animant a tothom. Com no, els pares, mares, avis i àvies i més familiars, també busquen el millor lloc per veure el seu o la seva “peque” corrent Cardenal Tedeschini amunt, perquè no ho sembla, però fa pujada!!

Pares i mares també donen bon exemple participant amb nosaltres, competint per les primeres posicions o simplement per suar una mica i aconseguir un petit repte personal. Enguany també hem tingut una bona representació de mestres corrent en aquesta categoria, juntament amb antigues i antics alumnes que sempre ens acompanyen.

Com no, les curses d’Infantil són el millor del dia. Quina emoció, quines ganes de sortir pitant! “sortiu tranquils” diu la Silvia, però quan sona el xiulet de sortida tots i totes enfilen ràpid, sense saber cap a on anar. Han estat unes sortides bastant netes, uns campions els pocs que tenen algun ensurt i continuen la seva cursa.

En definitiva, un altra jornada esportiva i festiva. Hem d’agrair la feina de tots els qui ajuden, col·laboren i posen el seu granet de sorra perquè continuï sent un referent de la nostra escola.

Gràcies a tots i totes i fins a la que ve!