Educamos

Tal i com us vam comunicar a les reunions d’inici de curs, dins del procés de millora de la comunicació família-escola obrim la vostra participació a la plataforma educativa EDUCAMOS.

Per accedir al sistema per primera vegada haureu de seguir les següents passes:

1. Anar a l’adreça web arrels-it-barcelona.educamos.com (podeu accedir mitjançant l’enllaç que hi ha al web de l’escola a enllaços educatius).
  2. Introduir l’usuari.
  3. Introduir  la contrasenya
  4. Comprovar que tot funciona correctament i, en cas contrari, poseu-vos en contacte amb la secretaria de l’escola per a trobar la solució a la incidència.
  5. Opcional: Descarregar l’app al vostre aparell electrònic

Les dades d’accés, usuari i contrasenya, són d’ús totalment personal. Aquestes han de guardar-se de forma segura. L’escola no és responsable de l’ús inadequat d’aquestes claus d’identificació i accés dels usuaris, ni de les conseqüències de qualsevol naturalesa derivades del seu mal ús per part dels usuaris, la pèrdua o cessió d’aquests, ni el seu ús inadequat per part de tercers no autoritzats.

Per a la vostra seguretat, si en els propers 20 dies no accediu a la plataforma, aquestes claus seran bloquejades.

A la esquerra trobareu un video tutorial.

En aquesta primera fase tindreu accés a comunicacions per part de l’escola i als informes finals de curs.

Si necessiteu més informació, podeu posar-vos en contacte amb la secretaria del centre. Confiant que aquesta millora del nou sistema us sigui d’utilitat.