La Cursa 2019

1. En les curses que organitza l’Escola Arrels el diumenge 10 de febrer, poden participar-hi els nois i noies alumnes de centres escolars nats entre l’any 2015 fins el 2003, pares i mares dels inscrits i antics alumnes de l’escola Arrels. L’organització es reserva el dret d’acceptar altres inscripcions, fora de les especificades.
  1. Dret d’inscripció: 3,50€ per participant. I.a inscripció es tancarà dijous 7 de febrer a les 17’30h.  L’organització es reserva el dret d’acceptar més inscripcions fora del termini establert.
  1. Els dorsals no poden ser manipulats sota cap concepte. En el cas de que un mateix dorsal s’utilitzi en diferents curses, esdevindrà motiu de desqualificació per als corredors que l’hagin utilitzat.
  1. L’organització es reserva el dret de modificar les categories en funció del nombre d’inscrits.
  1. Cinc minuts abans de la prova els participants han d’estar a les ordres del jutge de sortida. Les sortides s’intentaran fer puntualment a l’hora indicada.
  1. Les sortides s’efectuaran als punts indicats al plànol (veure circuit).
  1. Les inclemències del temps no són motiu per a la suspensió de les proves. En cas extrem, l’organització es reserva el dret de prendre la decisió.
  2. L’organització declina tota responsabilitat sobre els possibles perjudicis que la participació en la cursa pugui aportar als inscrits.
  3. Les reclamacions es faran per escrit dins dels 10 primers minuts, un cop finalitzada la corresponent cursa. En fer-se públic el resultat esdevé inapel·lable. No s’accepten interrupcions durant l’acte d’entrega de trofeus.
  1. Només es podrà participar en la categoria inferior, en el cas de nens i nenes que hagin repetit curs i ho faran sense possibilitat d’optar a trofeu.
  2. El sol fet d’inscriure’s implica la total acceptació d’aquest Reglament. Allò que no estigui inclós queda sota decisió de l’organització.
  1. Es lliuraran els següents premis:
  • Trofeu als tres primers classificats de les curses 1 a 18 (nascuts del 2003 al 2015)
  • Les curses 19 a 24 (nascuts els anys 2013-14-15) tindran medalles tots/es els/les corredors/es.

Després de l’entrega de trofeus farem un sorteig* de lots de productes cedits pels comerços del barri i d’altres, així que no trenqueu el dorsal i estigueu atents al pati, potser us toqui!!

*Per optar al premi ha d’estar present l’inscrit  i entregar el dorsal que coincideixi amb el número premiat.

Volem donar-te uns petits consells per abans de córrer la Cursa:

1. Descansa i dorm bé la nit anterior.
  2. Esmorza 1h i 1/2 abans de l’hora de córrer (suc, cereals), evita la llet.
  3. Escalfa 10-15 minuts abans de posar-te a la sortida i si fa fred no et treguis roba fins que estiguis a punt de sortir, el teu cos necessita preparar-se.
  4. Màxima atenció a la sortida, intenteu mantenir la distància amb els altres corredors/es, evitem caure.
  5. No surtis “a tope”, dosifica l’esforç, ves al teu ritme sol o acompanyat.
  6. A l’arribada no t’aturis de cop, continua caminant i beu a poc a poc, el cos necessita recuperar-se.
  7. Abriga’t i fes uns estiraments, evitaràs cruiximents musculars.
  8. Anima els companys i companyes d’altres curses!!

RECORDA QUE NO HI HA MILLOR TRIOMF QUE EL DE SUPERAR-SE A UN MATEIX!!

Els alumnes de 6è de Primària i de 4t d’ESO muntaran un punt de café amb entrepans i pastissos durant tot el matí de la Cursa per a poder fer un esmorzar o recuperar energies després de córrer. Els beneficis obtinguts seran destinats als viatges que faran durant aquest curs a  Granada i Dublin.

Per segon any, els alumnes de 1r d’ESO portaran a terme un projecte conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits. El mateix diumenge 10 de febrer, a partir de les 9:30h aproximadament i fins les 13,30h, tothom que vulgui fer una donació de sang, ho podrá fer a la biblioteca de l’escola (accés carrer Can Ros). Rebreu informació més acurada els propers dies.

Les inscripcions les podeu fer per a partir de dilluns 28 de gener de 17h a 17:30h, fins dijous 7 de febrer a les 17:30 (ens reservem el dret d’acceptar inscripcions fora de termini). Tindrem dos punts d’inscripció:

1. INFANTIL: entrada habitual d’Infantil (Cardenal Tedeschini)

PRIMÀRIA I ESO: entrada de Can Ros (sortida alumnes o pel pati).

El preu de la  inscripció és de 3’50€. Per cada inscripció teniu un petit obsequi.

AJUNTAMENT DE BARCELONA (Dte. Sant Andreu)

GENERALITAT DE CATALUNYA, CONSELL CATALÀ DE L’ESPORT

CAIXABANK

FINCAS SANT ANDREU

FIATC

ALAIN AFFLELOU (SANT ANDREU)

PIN&DECO

MANTECADOS EL PATRIARCA

CRUÏLLA

CLÍNICA DENTAL ADE

IMOI CENTRE D’ESPECIALITATS DENTALS

RED-NESS L’ANIF

UP2KIDS

TENNIS MERIDIANA MATCH BALL

IDILIA FOODS

Algunes d’aquestes empreses i entitats participen a través de famílies i amics de l’escola. A totes elles i a d’altres que, de forma particular també col·laboren amb nosaltres…

MOLTES GRÀCIES!!!

error: Content is protected !!