Comencem el Projectes d’aprenentatge Servei

Aquesta setmana hem començat amb molta intensitat i il·lusió la fase de servei dels dos APS (Projectes d’aprenentatge Servei) que estem portant a terme un d’ells es titula: “Conviure és viure” amb alumnes de 3r de secundària i 3r de primària.
Mireu com gaudeixen els nois i noies de 3r de primària amb les activitats, jocs i contes que han preparat els alumnes de 3r de secundària per treballar diferents valors com el respecte, la responsabilitat, l’esforç, l’alegria….
Gràcies per la vostra implicació.

L’altre APS, a 4t ESO, “Aprenem junts els uns amb els altres”, també hem començat aquesta setmana, mireu com s’ajuden els uns amb els altres, una experiència intergeneracional d’aprenentatge i servei. Gràcies per la vostra col·laboració.