Robòtics a P5,

Aquest curs hem estrenat Robòtics a P5, un espai pel desenvolupament d’habilitats i competències, entre elles l’anglès. La robòtica és un sistema d’ensenyança interdisciplinari, que afavoreix diverses àrees d’aprenentatge i que els prepara per a les demandes de la societat futura. El treball en equip, el lideratge, l’aprenentatge a través dels errors, els reptes, la capacitat creativa, la iniciativa, etc.
En aquest primer nivell, els alumnes integren nocions de mecànica, ciència i enginyeria, amb el suport del material que Lego ha dissenyat específicament amb aquesta finalitat. Els nostres alumnes es mostren entusiasmats i receptius, implicant-se amb naturalitat i gaudint de l’aprenentatge de forma lúdica.

1 comentari a “Robòtics a P5,