Amb lletra de dona

Aquest mes de març els alumnes de 2n d’ESO han portat a terme un projecte: “Amb lletra de dona”, ha estat una experiència molt enriquidora han treballat la vida de 30 dones com per exemple, Josefa Segovia, Neus Català, Frida Kahlo, Maria Montessori. Dones de diferents èpoques i que han estat significatives pel nostre món.
Els alumnes de 2n, una vegada treballada la biografia de cada dona, han preparat  una genial exposició i la corresponent explicació a la resta de companys i companyes de secundària, fins i tot  va tenir lloc una breu obra de teatre.

Felicitats als alumnes i professors per aquesta magnífica aportació al nostre dia a dia. Gràcies.