Alumnes de 4t d’ESO participen al taller “Enigmes d’un hospital en temps de guerra” a l’Hospital de Sant Pau.

Amb un joc de pistes els alumnes han fet un viatge en el temps i s’ha aturat entre l’any 1936 i 1939. En el període de la Guerra Civil espanyola, Sant Pau es va convertir en l’Hospital General de Catalunya i es va haver d’adaptar a la nova situació. La visita ha situat els nostres alumnes als inicis de la Guerra Civil per conèixer quines conseqüències va haver d’afrontar l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i quins canvis va experiementar per atendre les necessitats d’aquells temps tan convulsos. L’activitat s’ha desenvolupat mitjançant el plantejament d’enigmens i l’anàlisi de fonts primàries, proves que han anat superant.