Dates Preinscripció:
Presentació sol·licituds de manera telemàtica: del 13 al 22 de maig.
Presentació de sol·licituds presencialment amb cita prèvia: del 19 al 22 de maig (Cal trucar al 93-352-44-54).
Codi centre: 08007603
Correu centre: preinscripcio2021@escola-arrels.cat
Com fer la tramitació telemàtica?
1. Podeu fer la preinscripció telemàtica des de qualsevol dispositiu connectat a la xarxa (ordinador, tauleta, mòbil…).
2. Ompliu el formulari que trobareu a preinscripcio.gencat.cat.
3. Un cop emplenat el formulari, reviseu les dades i premeu el botó “enviar”. Automàticament, les dades s’enviaran i es crearà un document digital de resguard en format PDF que cal que guardeu al dispositiu (ordinador, tauleta, mòbil…).
4. Feu una foto amb el mòbil o escanegeu tota la documentació general o específica que necessiteu en funció dels criteris que hagueu indicat al formulari.
5. Atenció: si l’adreça del DNI no coincideix amb la que feu constar a la preinscripció, cal especificar-ho en el correu electrònic que envieu amb la documentació i el resguard de la sol·licitud de preinscripció. L’adreça que feu constar es verificarà d’ofici sense necessitat d’aportar el volant de padró.
6. Envieu en un correu electrònic el document de resguard i tota la documentació en format digital (fotografies o arxius escanejats) a l’adreça electrònica del centre educatiu
preinscripcio2021@escola-arrels.cat
7. Assegureu-vos que rebeu confirmació de recepció.
Criteris de prioritat, puntuació i barems
Domicili habitual: 30 punts (o 20 per lloc de treball…)
Germans, pares o mares al centre: 40 punts
Renda mínima: 10 punts
Discapacitat d’infants, pares o mares: 10 punts
Famílies nombroses, monoparentals: 15 punts (complementari)
On presentar la sol·licitud?
HAS DE PRESENTAR la sol·licitud de forma telemàtica (del 13-22 de maig) preinscripcio.gencat.cat o en paper al centre que hagis triat en primera opció (CITA PRÈVIA, del 19 al 22 de maig).
Nosaltres tindrem a disposició els formularis a secretaria en el cas que no pugueu fer-ho telemàticament.
Només s’ha de presentar 1 sol·licitud.
Quan i com sabrem quina és la plaça obtinguda?
Tota aquesta informació anirà apareixent al web de la nostra escola.
Un cop lliurades les sol·licituds, s’assignen les places seguint el passos següents:
- Publicació de les llistes amb els barems provisionals: 29 de maig
- Reclamacions per les puntuacions provisionals dels barems: 2 al 5 de juny
- Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 9 de juny
- Sorteig de desempat: 9 de juny
- Publicació de les llistes amb els barems definitius: 11 juny
- Llistes amb les places adjudicades i llistes d’espera: 7 juliol
Fer la matrícula
Cal fer la matrícula entre el 13 al 17 de juliol
(encara que estiguis en llista d’espera cal fer la matrícula)
Podeu consultar tota la informació a Consorci d’Educació de Barcelona