L’escola Arrels

L’Escola Arrels, arrelada des de l’any 1959 a la història del barri del Congrés de Barcelona, és un centre educatiu promogut per la Institució Teresiana. La nostra Escola és humanitzadora, integradora, oberta al món i al servei de la persona, amb un profund compromís social que actua i s’orienta al futur. El nostre projecte educatiu està basat en els valors de l’Evangeli: l’amor, l’alegria i la senzillesa.

« Per educar, cal conèixer la persona que s’educa; sense aquest coneixement, els mitjans més excel·lents seran en va »

Pedro Poveda

Arrels que donen confiança

Volem formar persones crítiques, creatives i alegres.

El plurilingüisme és un eix vertebrador de la nostra línia educativa.

Utilitzem les noves tecnologies com suports a l’aprenentatge.

L’Escola Arrels situada al número 76 del Carrer Cardenal Tedeschini, en el barri del Congrés des del 1959. S’ha anat transformant amb els anys en un centre educatiu modern, dotat amb les últimes tecnologies per a l’aprenentatge i l’educació dels nostres alumnes.

Servei d'acollida

Espai supervisat per un docent en el qual l’infant podrà realitzar jocs, dibuix, lectura. Adaptat a totes les edats. Poden participar els alumnes d’Educació Infantil i Primària, de dilluns a divendres de 08 a 08.45 h del matí des de setembre fins a juny.

Biblioteca

La Biblioteca és un servei imprescindible per a la formació dels nois i noies en la nova societat de la informació.

Menjador

L’escola ofereix un servei de menjador, per a les famílies que ho necessitin, amb l’objectiu de refermar l’adquisició d’hàbits i establir pautes de comportament fora de l’aula. Aquest servei es troba obert a les tres etapes educatives: Infantil, Primària i Secundària.

Activitats extraescolars

L'AEFS i l'AEAC organitzen activitats extraescolars a partir de les 17.00 fins a les 18.00 h. Són activitats engrescadores, dinàmiques i fetes per personal qualificat de l’associació.

DOIP

Assessorament psicopedagògic és un servei que té com a finalitat l'atenció individual a la família i al centre a fi d'orientar-los en el procés d'educació, aprenentatge i desenvolupament dels seus fills i alumnes.

Activitats escolars complementàries

Dins de l’horari escolar, l’escola ofereix al seus alumnes la possibilitat de participar a activitats complementàries per tal de treballar la seva formació integral.

Horaris: de dll. a div. de 7:45 a 18h / (+34) 93 352 44 54 / secretaria@escola-arrels.cat

error: Content is protected !!