Serveis a l’escola

Serveis escolars

Acollida matinal

Espai supervisat per un docent en el qual l’infant podrà realitzar jocs, dibuix, lectura. Adaptat a totes les edats. Poden participar els alumnes d’Educació Infantil i Primària, de dilluns a divendres de 7:45 a 9h del matí des de setembre a juny.

Aquest servei l’ofereix l’associació esportiva AEFS Arrels que també ofereix activitats extraescolars. Per apuntar-vos ho podeu fer a través del formulari d’inscripció o contactant amb l’associació (aefs.arrels@gmail.com)

Menjador

L’escola ofereix un servei de menjador, per a les famílies que ho necessitin, amb l’objectiu de refermar l’adquisició d’hàbits i establir pautes de comportament fora de l’aula. Aquest servei es troba obert a les tres etapes educatives: Infantil, Primària i Secundària.

El servei del menjador és gestionat per Teatre Viu.cat una associació sense ànim de lucre que busca l’educació social en valors mitjançant l’expressió artística. Així els alumnes a l’hora del menjador continuen a aprendre fent petits tallers que els ajuden a adquirir autonomia per als més petits i apropar-se al món artístic i de valors per als grans. No us perdeu el seu blog, amb el dia a dia de les activitats fetes al menjador

Tenim un servei de catering que porta el menjar cada dia. Els menús estan revisats per una nutricionista i dietista, atenent les diferents necessitats dels alumnes.

L’horari d’aquest servei és de 13.00 a 15.00 h durant tot el curs i de 14.00 a 16.00 h en el període de jornada única. Els alumnes de E. Infantil comencen a dinar a les 12:50 h. Tot seguit entren al menjador els alumnes de Primària i de Secundària.

Quan acaben de dinar, els alumnes disposen d’una estona per jugar, sempre sota el control de monitors i personal especialitzat. Els alumnes de primària i de secundària poden utilitzar la biblioteca com a aula d’estudi. Els alumnes de P.3 disposen d’una estona i d’un lloc per descansar.

És un servei que té com a finalitat l’atenció individual a la família i al centre a fi d’orientar-los en el procés d’educació, aprenentatge i desenvolupament dels seus fills i alumnes.

Ofereix un espai de diagnòstic, d’orientació, suport i seguiment psicològic i pedagògic als alumnes del nostre centre i a les seves famílies. Es fa un seguiment personalitzat i un assessorament als pares sobre les estratègies a dur a terme per tal de conèixer i potenciar les competències del seu fill.

Aquest servei l’integren dues professionals, llicenciades en Psicologia, especialitzades en psicopedagogia, Logopèdia, Mediació familiar i Orientació escolar i familiar.

La Biblioteca

La Biblioteca Arrels és un espai on pots trobar tota la informació que necessites per fer els treballs de l’escola i per enriquir-te culturalment i gaudir de la lectura

Les famílies participen de la vida de l’escola i organitzen entre d’altres: visites culturals, festes, castanyada, carnestoltes, etc.
Escola de famílies: xerrades, conferències, cursets, bossa de solidaritat, Diada de la família.

afa@afaescolaarrels.cat
activitats@afaescolaarrels.cat

L’associació d’antics alumnes Arrels neix amb la voluntat de mantenir el vincle entre els alumnes que acaben la seva etapa al centre i l’escola. Organitza diverses activitats com trobades de promocions, celebracions lúdico-esportives, dia de l’antic alumne, per poder gaudir i compartir moments únics.

Servei d'informació, secretaria i administració

L’escola romandrà oberta de dilluns a divendres de 08:00 a 17:00 h.

Horaris de Secretaria de dilluns a divendres de 09:15-12:45 i de 15:15 a 17:15 h.

Horaris d’administracio de dilluns a divendres de 09:15 a 12:30 i de 16 a 17:30 h.