Activitats en família

Cantata de Nadal

La cantata de Nadal és fa un dimarts a la tarda del mes de desembre.
Els nens d’Educació Infantil, cantem una Nadala, diem la dècima o vers de Nadal i una nadala en anglès. Ho fem en tres torns diferents, i després les families entren a compartir un petit berenar amb nosaltres a l’escola.

Campanya de Nadal

La campanya de Nadal és una campanya que es fa durant l’advent per recollir aliments per a la gent necessitada. Col·laborem amb 3 parròquies on els hi portem caixes amb els aliments que les famílies han anat portant a l’escola. Els alumnes de l’escola el dijous a la tarda recollim les caixes i les portem a la parròquia de Sant Esteve i a la de Sant Pius X.

Carnestoltes

Per Carnestoltes l’escola prepara una rua dins del patí on i participen els alumnes i les seves famílies.

L'escola Oberta

Jornada de portes obertes, per a conèixer qui som, què fem, com treballem i quin és el nostre projecte educatiu.

Cantata dels alumnes de sisè

La cantata de 6è és al mes de maig a l’auditori de Barcelona.