L’oca d’educació Física

1. Realitzar 10 salts picant de mans a l’aire al mateix temps.
  2. Realitzar 5 “sentadillas”.
  3. Caminar 50 passes per casa.
  4. Saltar a peu coix 15 vegades.
  5. Pou: si caus al pou, has de començar des de la casella START
  7. Aguantar en equilibri, només amb un peu, durant 15 segons.
  8. Et toca posar-te a la pell del mestre durant tota la partida, cada vegada que algun dels jugadors digui “gimnasia” o “gimnàstica” hauràs de dir: Nooo!! És educació física!!!
  9. Repta a algú a un pols amb el dit polze, el que perdi estarà un torn sense tirar.
  10. Feu una imitació d’un esport amb mímica i que l’esbrinin els demés.
  11. Escola Arrels: pots avançar fins la següent casella d’Escola Arrels i tornar a tirar.
  12. Saltar 15 vegades amb els peus junts.
  13. Pou: si caus al pou, has de començar des de la casella 6.
  14. Fer un gir al llit (tombarella, croqueta, roda…).
  15. Saltar 10 vegades, obrint i tancant cames i braços a la vegada.
  16. Escola Arrels: pots avançar fins la següent casella d’Escola Arrels i tornar a tirar.
  17. Skipping, “genolls amunt”, durant 15 segons.
  18. Fes malabars amb dos daus.
  19. Ves a càmera lenta a la cuina i beu un got d’aigua. (és molt important hidratar-te).
  20. Et toca anar a l’armari i canviar-te la samarreta!! (per no perdre el costum).
  21. Per poder seguir avançant, hauràs de fer el repte que et proposin.
  22. Escola Arrels: pots avançar fins la següent casella d’Escola Arrels i tornar a tirar.
  23. Feu una imitació d’un animal amb mímica i que l’esbrinin els demés.
  24. Surt al balcó o finestra i crida ben fort: No és gimnàstica!! es diu Educació física! .
  25. Agafa un coixí i intenta fer 5 tocs sense que caigui.
  26. Felicitats! Has finalitzat l’Oca de la educació física! Per celebrar-ho balla una cançó que t’agradi!!
error: Content is protected !!