Reflexions pel Confinament

Ajudar el nostre planeta és tenir cura també dels pobres, dels desvalguts, dels refugiats…i de tots els que pateixen les conseqüències econòmiques de l’actual crisi sanitària.

“L’accés a l’aigua potable és un dret humà bàsic, fonamental i universal, perquè determina la supervivència de les persones, i per tant és condició per a l’exercici dels altres drets humans”. 5è aniversari de la Laudato Si

La humanitat és cridada a prendre consciència de la necessitat de realitzar canvis d’estils de vida, de producció i de consum, per combatre l’escalfament terrestre. 5è aniversari de la Laudato Si

La natura es degrada no només per un mal ús sinó sobretot per un abús. La Terra és un do que ha de beneficiar a tothom per igual.

La Creació és la nostra Casa Comuna: tinguem-ne cura!!!

Dia 29: Allà on fallen els mots, es posa a parlar la música.

Dia 28: Celebra les teves pròpies victòries, perquè ningú més entén, el que va costar aconseguir-les.

Dia 27: “Valora y haz valorar la vida” Josefa Segovia

Dia 26: El més difícil, no és el primer petó sinó l’últim.

Dia 25: Rosa d’abril, Morena de la serra,de Montserrat estel, il·lumineu la catalana terra,guieu-nos cap al cel.

Dia 24: Sempre hi ha una cançó que et transporta a un lloc, a un moment o a una persona… Escolta-la!

Dia 23: El confinament no ens limitarà el plaer de llegir ni el desig d’estimar. Feliç Sant Jordi!!!

Dia 22: Que mai et falti un somni, un somriure i una abraçada.

Dia 21

Dia 20: La vida és això, caminar, caure, aixecar-te, seguir endavant, volar el teu vol, aterrar de nou, enfortir el cor, aprendre per desaprendre i començar un altre cop.

Dia 19: Cors arrenglerats…per guanyar la partida!!!!

Dia 18: Escola i família juntes per construir el millor trencaclosques.

Dia 17: Quan les persones que estimem se’n van…passen de viure entre nosaltres a viure en nosaltres.

Dia 16: Que l’alegria de la resurrecció il·lumini el teu cor. Bona Pasqua!!!!

Dia 15: Omple la teva vida de coses que compten: d’amistat, d’amor, d’altruisme i d’esperança. I la teva vida mai estarà buida.

Dia 14: En aquesta vida estem de passada… i si deixem petjades boniques?

Dia 13: No podrà amb nosaltres…No defallim!!!!

Dia 12: “La felicitat és interior, no exterior i per tant, no depèn del que tenim sinó del que som.” Pablo Neruda

Dia 11: Somriure fa la vida més dolça.

Dia 10: Ara que tens temps… relaxa’t, busca un espai i una música que t’agradi , respira i busca en el teu interior, la pau que no trobes fora.

Dia 9: Mentre no puguin tornar les abraçades i els petons…que en són d’importants els signes virtuals. Ens omplen d’escalf i estimació. Fem-nos un munt d’abraçades virtuals!

Dia 8: “El que importa és quant amor posem a la feina que realitzem.” Mare Teresa de Calcuta

Dia 7: “Sigues el canvi que voldries veure al món.” Gandhi

Dia 6: Malgrat les pors, els dubtes, els problemes… tenim un munt de coses que agrair. Gràcies a totes aquelles persones que dediquen els seus esforços a abastir, netejar, transportar, controlar, informar, vendre… i sobretot a tenir cura, acompanyar, consolar… als que ho estan patint tot de manera directa. Gràcies a tots aquells que es queden a casa conscients que actuen per un bé comú. Mil gràcies a tots…per milers de petites coses.Avui, més que mai, cada dia és un regal. Assaborim-lo!!!!

Dia 5: Dedica temps allò que fa somriure al teu cor.

Dia 4: “Un bon llibre no és aquell que pensa per tu, sinó aquell que et fa pensar.” James McCosh

Dia 3: “Ahora es tiempo de redoblar la oración… de tener Paz”. P Poveda.

Dia 2: “No podem fer grans coses, però si coses petites amb un gran amor.” Mare Teresa de Calcuta.

Dia 1: El sol sempre brilla per aquells que surten a buscar-lo.