Sorteig de Sant Jordi

Benvolguda família,

El 23 d’abril és la diada de Sant Jordi, patró de Catalunya, marcada amb lletres grans al nostre calendari anual.

Sant Jordi és el gran dia dels llibres i, per tant, dels lectors i els escriptors. Un dels objectius d’aquesta diada és potenciar i donar difusió a una de les eines més importants del desenvolupament educatiu: el llibre.

A la biblioteca Arrels us esperen les mil i una històries i un munt de coneixements. També us volem recordar que nostra biblioteca creix gràcies a les vostres aportacions voluntàries!

Si desitgeu col·laborar i participar en la seva millora, lliureu un sobre (on cal escriure el nom i el curs de l’alumne ) amb una contribució econòmica voluntària al tutor corresponent, qui el farà arribar a les persones responsables de la biblioteca. Cada nen que col·labori rebrà un número que li permetrà participar al sorteig que portarem a terme el dimecres, 24 d’abril. Hi haurà sis números premiats que rebran un llibre com obsequi.

EQUIP PUNTEDU

BIBLIOTECA ARRELS