Sorteig de Sant Jordi

El divendres 27 d’abril, coincidint amb la diada de la Mare de Déu de Montserrat, patrona de Catalunya, a l’escola es va portar a terme pel matí el tradicional Sorteig de Sant Jordi amb alumnes de P-3 i de 1r de primària. Per la tarda la Teca -mascota de la nostra biblioteca- va fer entrega dels obsequis als alumnes d’Infantil i Primària que van tenir la sort de tenir un dels números premiats del sorteig.

L’equip PuntEDU, responsable del funcionament de la biblioteca, vol agrair a tothom la seva participació. Amb les aportacions econòmiques podrem renovar el fons bibliogràfic i portar a terme nous projectes lectors!

Horaris: de dll. a div. de 7:45 a 18h / (+34) 93 352 44 54 / secretaria@escola-arrels.cat