Webinar FEAC – Alliberar-nos del mòbil: de la incapacitat d’atenció a la possibilitat de ressonància

En aquest webinar definirem l’actual context tecnològic (IA, Mòbils, tecnologia digital) per entendre millor, des de la nostra fascinació amb la tecnologia, fins al preu a pagar per viure en una societat digital. Explorarem elements sobre els mites del progrés o de la neutralitat de la tècnica.

En concret ens centrarem en la tecnologia mòbil (smartphones) i el seu impacte en la nostra actual incapacitat d’atenció. Parlarem d’algunes propostes (com Adolescència Lliure de Mòbil) que ens hauríem de permetre recuperar la possibilitat de ressonància amb el món (H. Rossa).

Aquest webinar s’adreça a pares, mares i agents de la comunitat educativa, i especialment als membres del Programa FEAC (Família-Escola Acció Compartida) de l’Escola Cristiana.

Dijous dia 29 de febrer de 2024, de 19:00h a 20:00h